Partnerskabsdag hos Easyfood

Design2Network deltog ved professor Poul Rind Christensen i Easyfoods partnerskabsdag, og i den forbindelse udtaler Kirsten Møller Jensen, innovation manager hos Easyfood:

“For at Easyfood kan nå de mål, vi har sat os for de kommende år, har vi brug for rigtig mange kompetencer. Disse kompetencer findes bl.a. i vores organisation, men vi har også stærkt brug for dem, der findes uden for huset. Vi er derfor meget afhængige af de leverandører, vi arbejder sammen med, hvad enten det er leverandører af råvarer eller ydelser.”

Easyfood inviterede i efteråret 2013 derfor en lang række af deres leverandører til en partnerskabsdag, hvor målet var, at alle skulle have mulighed for at blive informeret og involveret i Easyfoods visioner og mål.

For at binde arrangementet sammen, og så partnerne ikke skulle føle, at det var en salgstale, så var arrangementet krydret med indlæg fra både kundecases og teori, tillige med at det blev faciliteret af Mette Ullersted.

Som det første indlæg var Poul Rind Christensen på agendaen. Poul sørgede for, at dagen blev bundet sammen af praksis og teori. Med både dokumenterede statistiske modeller og forskning fik han sat billeder på, hvor stor værdi det giver, når vi er åbne og arbejder sammen, og hvor vigtige leverandører er i vores udvikling og daglige arbejde.

Alle gæsterne fik efterfølgende tilsendt et spørgeskema omkring dagen og ved spørgsmålet om, hvor interessant man vurderede Pouls indlæg på dagen, så svarede 100%, at indlægget var interessant. Og 90 % svarede endog, at det var yderst interessant.

Pouls filosofier har i hele Easyfoods levetid været brugt som gode eksempler, og vi var rigtig glade for, at også vores partnere satte pris på hans fremragende måde at gøre teori håndgribeligt og forståeligt.